גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי ספות בהרצליה

הסלון הביתי המצוי ברשות המשפחה המתגוררת בו, הוא בעל חשיבות גדולה ותנאי מכריע לקיום אורח חיים בריא ונעים. לכן, חשוב לשמור על נראות הספות ועל ניקיון ותקינות החומרים המרכיבים אותן ולהיעזר בטיפול מקצועי. אם אתם מתגוררים באזור השרון תוכלו לפנות אל חברת ניקוי ספות בהרצליה, אשר תספק מענה מהיר ואיכותי למבוקשכם.
בין אם מדובר בספות המיוצרות מחומרים אורגניים וטבעיים, או בין אם מדובר מספות המיוצרות מחומרים סינטטיים, חברה לניקוי ספות מקצועית תדע לבחור בשיטות ניקיון מתאימות ויעילות, על ידי אבחון את סוג הספה וסוג החומרים מהם היא מורכבת.

 גל אור מומחים לניקוי ספרות בהרצליה וכל חלקי הארץ

ספה המורכבת מחומרי גלם אורגניים נקראת לעיתים ספת בד, אך מונח זה אינו מדויק, כיוון שכאשר ניגשים לבחור טכניקת ניקוי יש לזהות מאיזה חומר אורגני מורכבת הספה. חומרים אורגניים הם חומרים המגיעים מן החי או מן הצומח וכוללים בתוכם צמר, פשתן וכותנה, היוצרים בדים שמשולבים בספות האורגניות.
בחירת ספה, אורגנית או סינטטית, נעשית על פי העדפה אישית ולמרות שספות "הבד" נחשבות לנוחות ונעימות יותר למגע, יש להן יכולות גבוהה יותר לצבור לכלוך והן חשופות לנזקי הסביבה, מזג האוויר ושימוש נרחב. לכן, חברה לניקוי ספות תדע כיצד לנקות את ספות הבד מבלי לפגוע בהן ותשתמש בטכניקה המבוססת על החדרה של חומרי הניקוי לספות וניקיונן מבפנים, כדי לא לפגוע בטקסטורת הבד ועל מנת לשמר אותה.

 

 

ניקיון מקצועי של ספה מחומרים סינטטיים

ספה המורכבת מחומרי גלם סינטטיים נקראת לעיתים ספת דמוי עור, המשלבת חומרים שאינם אורגניים, אלא עשויים מניילון, פוליאסטר ועוד. ספות אלו נחשבות לאופנתיות מאוד והן ידועות בכך, שהן קלות לניקיון ביתי ולא צוברות הרבה לכלוך.
למרות זאת, על מנת לשמור על עמידותן לאורך שנים, חשוב לבצע בהן ניקוי ספות יסודי, אחת לכמה חודשים עד שנה. ניקיון מקצועי של ספות סינטטיות יהיה מבוסס לרוב על טכניקות מבוססות נוזלים כמו שימוש במטליות רכות, שאיפת הלכלוך ומריחת תחליבים מקצועיים, המונעים מלכלוך לחדור אל הספה וליצור במשך הזמן סדקים, קפלים ושקעים.

 

עם חברת גל אור תוכלו ליהנות משרותי ניקוי ספות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים של חברת גל אור וליהנות משירותי ניקוי ספות שיהפכו גם את הספה שלכם לנקייה מאין כמוה.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

תמיד לשירותכם!

 

לניקוי מזרונים בהרצליה

לניקוי שטיחים בהרצליה

לעמוד ניקוי ספות ראשי


בחזרה לעמוד ראשי

 

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה