גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי שטיחים למשרד

לשמור על ניקיון משרדים זו משימה חשובה שיש להפקיד בידי חברת ניקוי משרדים מקצועית. אולם בכל הקשור לניקוי של השטיחים במשרד יש למצוא חברה המתמחה בתחום. ניקוי שטיחים זו לא משימה לחברת ניקיון רגילה אלא לחברה המתמחה בנושא ויודעת כיצד לטפל בשטיחים בטכנולוגיה המתקדמת והמתאימה ביותר.

הסרת אורגניזמים והארכת חיי השטיח

חברות ניקיון משרדים ינקו שטיחים בצורה המסורתית והשמרנית – באמצעות שואב אבק בלבד. אלא ששואב אבק סטנדרטי לא רק שלא מנקה באופן יסודי את הלכלוך, הוא גם לא יכול להתמודד עם כמות האורגניזמים הגדולה שמסתתרים בשטיחים.

ניקוי מקצועי של שטיחים מסדר אם כך סביבת עבודה בריאה יותר במשרד, אבל יש לו יתרון בולט נוסף: הארכת חיי השטיח. הסרת חלקיקים שוחקים באופן קבוע מונעת בלאי מואץ בשטיח ומשיבה לשטיח מראה חדש וטבעי.

ניקוי שטיחים בשיטת הקיטור

כיצד עושים זאת? יצרני השטיחים ממליצים כי תהליך ניקוי השטיחים במשרד ובבית יעשה באמצעות שיטת הקיטור ושאיבת המים החמים.  שיטה זו מאפשרת הסרה יעילה של כתמים ולכלוך וגם של שאריות חומרים כימיים שנותרו בשטיח.

שיטה זו יוצרת אפקט של הרחקה ודחייה של האבק מהשטיח. היא מסירה את כל סוגי הכתמים והריחות שדבקו בשטיח ומגיעה לעומק המרבד, תוך חיסול חיידקים ונגיפים פוטנציאלים.

גל אור מנקה שטיחי משרד לחברות המובילות במשק

חברת גל אור היא המומחית מספר 1 בישראל לניקוי שטחים בסביבה משרדית. לחברה אלפי חברות פרטיות שהן לקוחות מרוצים, כולל חברות מובילות במשק כמו צ’ק פוינט ו-GMו-Brainstorm. גל אור מספקת ללקוחות שירות יעיל, מקצועי ונקי, תוך שמירה על רמת מחירים נמוכה ואטרקטיבית.

נושא חשוב עליו מקפידים בגל אור הוא שניקוי שטיחים יעשה אך ורק בחומרים ידידותיים לסביבה, כלומר חומרים ירוקים. חל איסור מוחלט על שימוש בחומרים כימיים – הסביבה ובריאות הלקוחות היא ערך עליון עבור החברה. יתרה מכך, ניקוי שטיחים של גל אור אף דואג להסרת חומרים כימיים, אם נותרו כאלה בשטיחי המשרד.

גל אור מתמחה בניקוי שטיחים מכל הסוגים: שטיחי שאגי, שטיחים טורקיים, שטיחי ארבל, שטיחים סינים, שטיחי חבל, שטיחי משי, שטיחים פרסים ועוד.

גל אור מעניקה שירותים נוספים של ניקוי ספות, מזרונים ושאר ריפודים. השירותים של החברה דואגים שסביבת העבודה תהיה בריאה ומחוטה, אלמנט חשוב במיוחד בימים בהם אנו חיים.​

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש הוא תהליך שבו במקום לנקות עם מים, מבצעים ניקוי שמתבסס על ממיסים וחומרי ניקוי. הסיבה לניקוי יבש נועד למנוע פגיעה באריגים שעלולים להינזק

קרא עוד »

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה