גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

איך לכבס שטיח אמבטיה

לא תמיד כיבוס שטיח אמבטיה הוא הפתרון הנכון, אבל אם אתם כבר הולכים על זה, תנו לנו להסביר לכם איך לכבס שטיח אמבטיה ובכלל למה זה כל כך חשוב לשמור על שטיח האמבטיה שלנו נקי לאורך זמן.

 

מה מתחבא שם בשטיח האמבטיה שלנו ואיך ניתן לכבס אותו?

זה לא רק שאלה של מה מתחבא שם, אלא גם עם מה הוא משתלב. לפני שנבין איך לכבס שטיח אמבטיה, חשוב שנזכור, שעל שטיח האמבטיה רובינו דורכים יחפים, הן לפני האמבטיה והן לאחר האמבטיה, מה שאומר, שהלכלוך שהיה שם לפני המקלחת, חוזר לכף הרגל הרטובה שלנו לאחר המקלחת. כל הלכלוכים שכן נשארים בשטיח, נדחסים על עומק הסיב עם כל דריכה. תוסיפו לזה את הלחות והחום ומה קיבלתם? זוהמה. כמובן שיש לנקות את השטיח ואם שאלתם את עצמכם איך לכבס שטיח אמבטיה, או האם בכלל לכבס שטיח אמבטיה, אז בגדול התשובה היא כן! בקטן, יש גם אותיות קטנות.

 

אוויר בריא עם שטיח נקי

כאשר השטיח מהווה קרקע מאוד נוחה לריבוי של מזהמים להתפתח בתוכו, לעתים אף מבלי שנשים לב לכך, ישנה חשיבות רבה בשמירה על שטיח אמבטיה נקי. האוויר הלח המצטבר בחדר האמבטיה, שהינו לרוב אוויר חם שעולה, נכנס בקלות למערכת הנשימה שלנו, על כל מה שהוא נושא בתוכו. במידה ושטיח האמבטיה שלנו עשיר בחיידקים ולכלוכים, הם מגיעים אל דרכי הנשימה שלנו. אם תדעו איך לכבס שטיח אמבטיה תדעו בדיוק גם איך להרוויח אוויר נקי יותר.

 

כל השיטות לניקוי שטיח אמבטיה

גם אם אתם יודעים איך לכבס שטיח אמבטיה, חשוב תשכירו שיטות אחרות לנקות אותו. באמצעות חומרים ואמצעים הנמצאים כמעט בכל בית תוכלו להעניק לשטיח האמבטיה שלכם שגרת ניקיון שתשמור עליו ועליכם, לאורך זמן:

  • שאיבה

הקפידו לשאוב את שטיח האמבטיה לעתים תכופות ובכך תסייעו להסרת שאריות של לכלוך אורגני המצטבר על פני השטיח. אם בהמשך נרחיב על איך לכבס שטיח אמבטיה, הרי שזה הוא השלב הבסיסי ביותר בשמירה על ניקיון השטיח.

  • עשו זאת בעצמכם באמצעות סודה לשתייה

פזרו סודה לשתייה על גבי השטיח, שפשפו באמצעות מברשת להחדרת הסודה עמוק ככל שניתן לעומק הסיב. השאירו את השטיח עם הסודה למשך 30 דקות לפחות, הסירו את שאריות הסודה באמצעות ניעור ושאיבה יסודיים וחזרו על הפעולה במידת הצורך. 

טיפ חשוב: אחד היתרונות של סודה לשתייה הוא בנטרול ריחות רעים ולעתים שטיח האמבטיה שלנו נוטה לצבור מהם.

  • עשו זאת בעצמכם באמצעות אבקת כביסה

או במילים אחרות, איך לכבס שטיח אמבטיה בלי לכבס שטיח אמבטיה. צרו תמיסה של מים חמימים עם מעט אבקת כביסה. באמצעות מברשת עדינה שפשפו את שטיח התמיסה על השטיח ועמוק ככל שניתן על עומק הסיבים, כמובן תלוי בשטיח. אם אתם עדין לא יודעים איך לכבס שטיח אמבטיה, זה יכול להיות פתרון  מצוין. לאחר הפעולה יש להסיר את שאריות התמיסה באמצעות מים חמימים או מטלית.

טיפ שווה: השימוש באבקת כביסה הוא בעל שתי פעולות נפלאות, אבקת הכביסה משמשת גם כמסיר שומנים עדין ובנוסף, בעלת ניחוח רענן המתפשט בחדר לאחר הניקיון.

 

איך לכבס שטיח אמבטיה?

לרוב מומלץ לכבס ביד, או באמצעות מכונה במים פושרים ובתוכנית המתאימה לסיב ממנו עשוי השטיח או לאופן האריגה. במידה ורוצים לשמור על שטיח אמבטיה נקי, בין אם יודעים איך לכבס שטיח אמבטיה או לא יודעים איך לכבס שטיח אמבטיה, זה בכלל לא משנה. ניקוי יסודי מתאפשר רק באמצעות חברת ניקיון מקצועית שתעניק לשטיח האמבטיה שלכם את הטיפול הנכון ביותר.

 

אנחנו בגל אור, בעלי ניסיון רב בניקוי מגוון סוגי שטיחים. אם ניקיון החדר בו אתם מתנקים חשוב לכם, דאגו לניקוי מקצועי לשטיח האמבטיה שלכם. צרו איתנו קשר וגלו מה זה שטיח נקי באמת, גם אם אתם חושבים שאתם יודעים איך לכבס שטיח אמבטיה.

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש הוא תהליך שבו במקום לנקות עם מים, מבצעים ניקוי שמתבסס על ממיסים וחומרי ניקוי. הסיבה לניקוי יבש נועד למנוע פגיעה באריגים שעלולים להינזק

קרא עוד »

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה