גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי ספות באור יהודה

ניקוי ספות באור יהודה על ידי חברה מקצועית

ספה מלוכלכת ומוכתמת מעיבה על המראה של הבית כולו ועל התחושה בבית. הספה הינה רהיט ופריט מרכזי ושימושי בבית, מקום מנוחה לכל בני המשפחה, לאירוח ובכלל, מדובר באחד הרהיטים הראשונים בהם מבחינים כאשר נכנסים לכל בית. לכן ספה מלוכלכת ובמראה בלוי ומיושן יכולה להעניק לבית כולו מראה של בית מוזנח, מלוכלך ולא מתוחזק, גם אם המציאות רחוקה מזאת.

בנוסף, אם מדובר ברטיבות פנימית או עובש, זה כבר הרבה מעבר למראה רע, אלא יכול להיות גם סכנה לבריאות, במיוחד עבור אוכלוסיות רגישות כמו ילדים קטנים, מבוגרים או אנשים שסובלים מבעיות ידועות במערכת הנשימה.

לכן, הקפדה על ניקיון הספה הינה חשובה מאוד, לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינה בריאותית, וחשוב מאוד לשים לב לכך.

איך להתאים את שגרת הניקיון לספה שלכם?

כאשר אתם מחליטים על שגרת הניקיון הקבועה שלכם, עליכם לשים לב לסוג הספה והחומרים מהם היא מיוצרת. לדוגמא, אם מדובר בספה העשויה מדמוי עור פשוט ודק, ההתייחסות תהיה שונה לעומת ספת עור אמיתי. כך גם בספות בד – ספה מבד פשוט לא מנקים באותה צורה כמו ספה מבד רחיץ, איכותי ועבה. לכן, במעמד רכישת הספה וודאו כי אתם מקבלים את כל המידע על דרך הניקיון הנכונה עבורה ומעבר לזה, אם כבר רכשתם את הספה, תוכלו למצוא מידע על דרך הניקיון והתחזוקה הנכונים בקלות באמצעות האינטרנט.
צריכים עזרה, המדריך המלא לניקוי ספה ייתן לכם את כל הפתרונות לניקוי הספה שלכם.

ניקוי מקצועי בהתאמה לסוג הכתמים

אם אתם כבר לא מצליחים לנקות היטב ולהסיר את הכתמים, או שכבר עבר זמן רב מהפעם האחרונה שניקיתם את הספה ואתם רוצים להעניק לה מראה מחודש ואסתטי יותר, הדרך הנכונה והטובה ביותר היא באמצעות חברה מקצועית לניקיון ספות.

ניקוי עם חברה מקצועית

חברת גל אור מבצעת ניקיון של הספה בהתאם לסוג הכתמים והלכלוך כמו כתמים של מים, שמן, הצטברות של כמות אבק גדולה, שיערות שנדבקו אל הבד של הספה, כתמים של משקאות שונים, לכלוך מאוכל ועוד. ההתאמה בין הכתם לבין צורת הניקיון מאפשרת להעלים כל כתם על פי הנדרש לו ומאפשרת לחברה להעניק לכם ספה נקיה לחלוטין ובמראה חדש לגמרי.

ניקוי ספות לשיפור איכות החיים

חיטוי הספה

מעבר לניקיון אשר ישפר את המראה החיצוני של הספה, המומחים של גל אור מבצעים גם חיטוי פנימי לספה שלכם. לעיתים רבות הלכלוך האמיתי הוא לאו דווקא על מושב הספה, אלא הרבה יותר עמוק – בתוך הריפוד. רטיבות אשר חודרת אל תוך הספה יוצרת הצטברות של עובש פנימי שלעיתים לא נגלה לעין, אך גורם לריחות לא נעימים והפרעות בנשימה. לכן, הצוות שלנו מבצע חיטוי פנימי עמוק וכך מעלים גם בקטריות וחיידקים מהתוך של הספה ומבטיח לכם ספה נקיה לא רק מהצד החיצוני, אלא גם מהצד הפנימי שלה, זה שאתם עצמכם לא תוכלו לנקות עם חומרים ביתיים פשוטים.

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה