גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי ספות בגבעתיים

ניקוי ספות בגבעתיים - ספה זה רהיט בבית

הספות בבית הן ללא ספק הרהיט שהכי חשוף ללכלוך. מדובר ברהיט השימושי ביותר בבית, ובשל העובדה שהוא לא משמש רק אחד מבני הבית, אלא את כולם, כולל האורחים והחברים שמגיעים, הוא חשוף ללא מעט לכלוך.

לא משנה אם הספה שלכם עשויה מעור או מבד, לא משנה אם זו ספה זולה או יקרה או מה האיכות שלה, אם אתם רוצים לשמור על הספה שלכם לאורך זמן ורוצים להיות בטוחים כי תיהנו מסלון נוח ונעים לישיבה, תארחו בכיף ובהנאה ולא תסבלו מכתמים אשר מעניקים לספה שלכם מראה מיושן ופחות אסתטי, ניקוי ספות הוא תהליך שאתם חייבים לבצע.

תחזוקה נכונה של הספה שלכם

לפני שנכתוב על הניקיון עצמו, נתחיל קודם כל בלכתוב על התחזוקה. אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם צריכים להזמין שירותי ניקיון מקצועיים בתדירות גבוהה מידי, חשוב שתקפידו על תחזוקה נכונה של הספה שלכם. את הסוגים הרבים של הספות שניתן למצוא היום אפשר לחלק לשני סוגים: ספות עור וספות בד.

  • ספות עור – קיימים סוגים שונים של ספות עור, מדמוי עור פשוט או איכותי יותר ועד עור אמיתי. עליכם להכיר את סוג העור של הספה שלכם בכדי לשמור עליה כנדרש. עור לא ניתן לנקות עם מים או חומרי ניקוי חזקים, הם עלולים לפגוע בו. קיימות מטליות לניקוי עור שכדאי להחזיק בבית ולנקות כל לכלוך מיד, לא לחכות שהוא ייתפס בספה כי אז יהיה הרבה יותר קשה לנקות אותו.
  • ספות בד – גם בספות הבד ניתן למצוא סוגים רבים, כאשר ההבדלים הם בסוג הבד בו מרופדת הספה. כאשר אתם רוכשים ספה הקפידו לקבל את כל המידע על הבד עצמו ודרך הניקיון שלו, ואם אתם מנסים לנקות לכלוך באמצעות חומר מסוים בצעו קודם ניסיון בפינה נסתרת בכדי לוודא עמידות של הבד לאותו לכלוך בכדי שלא תהרסו את הבד עם חומר הניקיון.

מתי להזמין ניקיון מקצועי לספה שלכם?

מלבד עבודות התחזוקה הקבועות, והניקיון השבועי בהתאם לסוג הספה שלכם, כדאי להזמין מידי פעם גם שירותי ניקיון מקצועיים יותר. תדירות הניקוי המקצועי תלויה בעיקר בכם ובשימוש שלכם. אם יש לכם ילדים קטנים או שאתם מארחים הרבה, סביר להניח כי הספה מתלכלכת יותר לעומת בית של זוג אנשי עסקים שכמעט ואינם נמצאים בבית וללא ילדים, או אנשים עם ילדים גדולים, ולכן כדאי להזמין ניקוי ספות מקצועי אחת לחצי שנה או שנה, תלוי בכם ובמצב הספה שלכם.

אם בכל זאת את מעוניינים לבצע את העבודה בעצמכם קראו את המדריך השלם לניקוי ספות ושם תקבלו הרבה טיפים וכלים מקצועיים לבצע את העבודה בעצמכם.

ניקיון ספות בזמן הקורונה

היתרונות של ניקוי ספות מקצועי

נקיון פנימי לא פחות חשוב, גם אם אחרי שנה הספה לא נראית לכם מאוד מלוכלכת כדאי בכל מקרה להזמין שירותי ניקיון מקצועיים. לעיתים הלכלוך אינו בולט מאוד, אך אבק שהצטבר על הספה או לכלוך בפינות נסתרות ואפילו רטיבות בתוך הריפוד, יחמירו עם הזמן וככל שתנקו אותם מוקדם יותר, כך הספה שלכם תראה טוב יותר ותחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

בכל שאלה אתה מוזמנים להתקשר – 1-700-555-202

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה