גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי ספות ביהוד

ניקוי ספות ביהוד על ידי חברה מקצועית

תחזוקה וניקיון של ספה הוא חלק מתהליך הניקוי הקבוע בבית, אם זאת חשוב להבין את התמורה של ניקוי ספות מקצועי, לא כל כתם יכול לרדת עם חומרי הניקוי הביתיים ולפעמיים גם צריך לתת ריענון במקומות שקשה להגיע אליהם כמו עומק הסיבים,

ניקוי ספות מקצועי הוא חלק הכרחי בתחזוקה הקבוע של הספה ומתבצע אחת לשנה, שנתיים תלוי במצב הספה, בנוסף ניתן לכלול את שרותי החיטוי ועיקור שמשמידים את החיידקים המצויים ומשארים ספה בריאה לבני הבית.

אם אתם זקוקים לשירות של ניקוי ספות ביהוד, ורוצים לדעת האם משתלם להזמין חברה מקצועית לבצע את הניקוי הזה, מדוע בכלל לפנות לאנשי מקצוע ולא לנסות לבצע את העבודה בלבד, והאם באמת כדאי לכם להזמין את השירות, קראו את המאמר הבא עד תומו ותמצאו את התשובות לשאלות שלכם ומידע נוסף חשוב שכדאי לכם לדעת על ניקוי ספות ביהוד.

למה צריך שירותי ניקיון מקצועיים?

כמובן, השאלה הנפוצה ביותר בה אנו נתקלים היא "למה להזמין שירותי ניקוי ספות ביהוד מקצועיים ולא לבצע את העבודה בעצמי?". ובכן, השאלה הזו מובנת מאוד, במיוחד היום כאשר ניתן למצוא באמצעות האינטרנט מגוון רחב של מוצרים אשר מתיימרים להעניק ניקוי יסודי ואיכותי לספות שלכם, אך התשובה לשאלה הזו היא פשוטה מאוד – הידע, הציוד והחומרים.

  • הידע: חברת גל אור הינה חברה מקצועית אשר מעסיקה צוותים בעלי הכשרה מקצועית לעבודות ניקוי ספות ביהוד. הצוותים יודעים לאבחן את סוג הבד המדובר, סוג הניקיון הדרוש וההתאמה הנכונה של החומרים, וכך לא רק מבטיחים לכם ניקוי איכותי, אלא גם שמירה על הספה ובד הריפוד.
  • הציוד: חברה מקצועית עובדת עם ציוד מקצועי, ציוד שעלותו עומדת על אלפי שקלים ויותר, ולהחזיק ציוד כזה בבית זה כלל לא משתלם. בעזרת הציוד הזה החברה יכולה לבצע את עבודות הניקוי על הצד הטוב ביותר, ולהבטיח לכם ניקוי יסודי הרבה יותר ממה שתוכלו לבצע בעצמכם.
  • החומרים: החברה עובדת עם חומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים אשר גם כולם מאושרים ועומדים בתקנים כך שאתם יכולים לשהות בבית בזמן הניקוי ולחזור לשבת על הספה מיד לאחר הניקוי ללא כל חשש.

האם זה משתלם?

חשבו לרגע כמה יעלה לכם לרכוש את כל הציוד שבו משתמשת החברה – שואבים ייחודיים שעולים אלפי שקלים, חומרי ניקוי מקצועיים שעולים מאות שקלים, הכשרה מקצועית שוטפת שעלותה גבוהה אף היא ועוד. אם הייתם צריכים לבצע את הניקיון בעצמכם, באותה רמת איכות שתקבלו מהחברה – העלות שלכם הייתה גבוהה מאוד.

לעומת זאת, חברת ניקוי ספות מציעה לכם מחיר משתלם והוגן, ותמורתו יגיע אליכם צוות החברה עם הציוד והחומרים הטובים ביותר, וישתמש בידע הרב שלו בכדי להתאים את השיטה הנכונה ולבצע את הניקוי על הצד הטוב ביותר.

בנוסף, לא רק המחיר הוא פקטור כאן, אלא גם הזמן. בעוד שלכם יכול לקחת הרבה מאוד זמן לנקות את הספה, ועדיין לא בטוח שתגיעו לאותה תוצאה, חברת ניקוי ספות ביהוד מקצועית תשלים את עבודות הניקיון בתוך זמן קצר ותוכלו לשוב לשגרת היום שלכם ללא כל בעיה.

ניקוי ספה ביהוד

אחריות ובטיחות

חשבו לרגע מה יקרה אם תנסו לבצע את הניקיון בעצמכם ובמהלכו תגרמו נזק לספה שלכם. זה יכול להיות כתם של חומר ניקוי אגרסיבי מדי שלא יורד, מים שחדרו עמוק מידי ויגרמו עם הזמן לעובש, שפשופים או קרעים בבד של הספה וכדומה. כל נזק כזה יכול להוביל לכך שלא תהיה לכם ברירה אלא לרכוש ספה חדשה. לא חבל?

כאשר אתם מזמינים חברה מקצועית לעבודות ניקוי ספות ביהוד אתם יכולים להיות בטוחים כי הניקיון יבוצע בצורה אחראית ותוך שמירה מלאה על הספה שלכם, כך שתוכלו להמשיך וליהנות ממנה לעוד שנים רבות.

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה