גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

הסרת ריחות רעים ושתן ממזרנים

מחקרים מוכיחים ששליש מחיינו אנו מעבירים בשינה, שינה על מזרון נוח ומתאים מסייע משמעותית גם לשינה טובה שצוברת כוחות מחודשים וגם לבריאות הגוף, עם זאת חשוב שלא רק נשכב על מזרון מתאים אלא גם על מזרון נקי ומתוחזק היטב, שני הכללים הללו יחד הם מתכון לחיים בריאים עבורנו ועבור ילדנו.

מה גורם לכתמים וריחות רעים על המזרן?

ובכן כתמים על המזרן יכולים להיגרם במגוון דרכים כגון: אבק מצטבר, אוכל ושתיה שלעתים אנו נוהגים לאכול במיטה אל מול צפייה בטלוויזיה, הזעת יתר בזמן השינה וכמובן שתן שבורח אצל ילדים ומבוגרים, כל אלו עשויים להחתים את המזרן בדרגות שונות של כתמים, לעתים יש מיקרים שהדבר מסתכם בהחלפת מצעים שמכסים את הכתם וחיים אתו אבל הבעיה היותר גדולה מתחילה כאשר ריח לא נעים מגיח  ומערער עוד יותר את תחושת הנעימות.

חשוב להדגיש שבעת ניקוי מזרנים מומלץ לטפל בריחות וכתמים באותה מידת נחישות מאחר שכידוע ישנם כתמים שניתן להסתדר איתם אך כתמים לאורך זמן מביאים איתם חיידקים וזיהומים שכדי להימנע מהם.

הסרת כתם שתן על מזרן

כיצד לטפל בכתם שתן שנוצר במזורן?

תחילה נדגיש כלל ברזל שהסיכוי הטוב ביותר להתמודד עם כתמים הוא לטפל בהם בזמן הקצר ביותר מרגע שנוצרו, דחיה והמתנה תוריד משמעותית את הסיכוי להסירם, ככול שנמתין הכתם יחלחל עמוק בין הסיבים וגרוע מכך התייבש ומכאן שהעבודה הופכת לקשה במיוחד, אז מה עושים? תחילה יש לספוג את הנוזל השתן בזהירות, אפשר להשתמש בנייר סופג או מטלית ייבשה ונקיה לשם כך, ספגו בהמשך מספר דקות את הנוזל עם טפיחה קטנה על הכתם בכדי שהנוזל יעלה כלפי מעלה, בשלב זה אין לשפשף או ובטח שלא למרוח את הכתם לאזורים נקיים, יש לעבוד בצורה נקודתית.

 

מחירון החברה המדריך המלא להסרת כתמים - עשה זאת בעצמך לקוחות ממליצים

 

לאחר שספגנו את הכתם ככול הניתן ניתן להשתמש בתמיסה  הביתית שהיא טובה מאוד לשימוש במזרנים כאשר מדובר בכתמי דם ושתן, במידה והכתם חדש זה אמור לעזור, במידה ונשארו כתמים ניתן להשתמש בימי חמצן (ללא שימוש באקונומיקה), מטלית ספוגה בתמיסה.

אפשר גם להשתמש בתערובת של 8 גרם מי חמצן, חצי כוס סודה וכוס מים, לערבב את התערובת ולשפך מעט על הכתמים הקשים, את התערובות יש להשאיר על המזון כחצי שעה ולהסירו לאחר מכן.

כתם השתן לא הוסר?

כתמים כקשים במיוחד כמו כאלה שהתייבשו והפכו כבר לחלק מהמזרן שלכם צריכים טיפול קצת יותר מקצועי, החומרים הביתיים או אלו שנמצאים בסופר פחות יעילים וסביר להניח שלא יצליחו לעשות את העבודה, בשלב זה מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע בתחום לגבי הכתם בדרך הפעולה שיש להסירו, חברות ניקוי מקצועיות עובדות עם מכשירים טכנולוגים מתקדמים בלחץ גבוה בתוספת חומרי ניקוי ייחודיים על בסיס אנזימים שמפרקים כתמים לחלוטין הם הפתרון במקרה הנ"ל ,אחת לתקופה כדי להזמין שרותי ניקוי מקצועיים ולא רק שתקבלו מזרן נקי אלא גם מחודש ורענן ללא ריחות רעים להמשיך שינה נעימה.

 

תחזוקה נכונה של מהמזרן?

כמו ספות ושטיחים גם מזרנים צריכים מדי פעם ניעור והתרעננות, התחזוקה מתחילה בניקוי אחת לשבוע מסביב למיטה עם מטלית לחה להורדת האבק המצטבר, במידה וישנה אפשרות אחת לתקופה להוציא את המזרן לאוויר הפתוח בכדי שיתאוורר זה מצוין, במידה ולא ניתן להעמיד אותו על קיר, להסיר את המצעים ולפתוח חלון בכדי שיתאוורר, כבר ברגע הזה תוכלו לחוש בריח ותחושת החנק של המזון שנמצא רוב הזמן מכוסה.

ניקוי מזרונים על ידי חברת ניקוי מזרונים מקצועית

במידה ולא הצלחתם להסיר את הריחות בעצמכם אז מומלץ לפנות לחברת ניקוי מזרונים מקצועית. ניתן להזמין את צוות גל אור ללא כל התחייבות לבדיקה המזרון או כל סוגי הריפודים שלכם.

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה