גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

8 עובדות על ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב

זוכרים את העיצוב של משרדכם בפעם הראשונה? איך השקעתם ברהיטים, בתמונות, בנוחות המבקרים, פרסתם שטיח ועכשיו הכל נקי וחדש. אך הזמן עושה את שלו, רוב הדברים האמת נשמרים אך מה לגבי השטיח? כן, כן, השטיח, זה שכולם דורכים עליו יום יום, הוא שינה את צורתו, הוא שחוק ועייף?

יש מה לעשות! חברת גל אור היא חברה מקצועית המבצעת במומחיות רבה ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב ללא פשרות.

חייבים ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב

לא רק אתם דורכים על השטיח, גם הלקוחות, הקולגות ואורחים מזדמנים.

שטיח נקי מבטיח אוירה קסומה ולא מוסברת במשרדכם, ריחות רעננים שנידפים לאוויר, תחושת החיטוי והניקיון של השטיח במשרדכם ממלאת אתכם בגאווה, אתם מרגישים נכונים ומוכנים יותר ליום העסקים העומד בפניכם.

בחרתם שטיח למשרד ועכשיו זה הזמן לדאוג לניקיונו ושימורו, זה הזמן להעביר את המושכות לידיים מיומנות ומקצועיות.

חברת גל אור היא לא חברת ניקוי קבלנית כללית, היא חברה שממקדת את משאביה בזיהוי ואיתור צרכי הלקוחות הפונים אליהם, לצורך ניקוי שטיחים למשרדים בכל הארץ.

לקוחות גל אור נהנים מהשירותים הבאים שגם לכם מגיעים:

  • ניקיון שטיחים למשרדים בתל אביב שמחזיק לטווח ארוך
  • ריחות נעימים
  • חיטוי מחיידקים ובקטריות
  • מחיר הוגן

גל אור מומחים בניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב

לאחר שחברת גל אור צברה ניסיון רב וותק רחב ומגוון, היא החלה באסטרטגיית שירות לניקוי שטיחים למשרדים בת"א המאפשרת לה לבצע כל עבודה במהירות וביעילות על ידי איתור מדויק של צורכי לקוחותיה העסקיים. ניקוי שטיח למשרד הינו מתאים לכל חברת נקיון משרדים אלה נדרשת מומחיות של חברה מנוסה לניקיון שטיחים כמו גל אור.

על ידי חידוד נהלים פנים ארגוניים, תקינה וסטנדרטים גבוהים, חברת גל אור מספקת שירות מקצועי ואדיב, ניקוי מקסימלי לחידוש השטיח במשרד, צוות ייצוגי דיסקרטי ואיכותי המנוסה בניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב.

8 עובדות על ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב עם חברת גל אור לניקוי שטיחים לא מקצועי:

מי מנקה אחידות חיטוי זמן הניקוי מחיר ידע ציוד חומרים תוצאה סופית
ניקוי שטיחים לא מקצועי לא תמיד אחיד, לעיתים ישנם הבדלי עוצמה חומרים בעלי יכולות חיטוי מוגבלות לעיתים יכול להמשך שעות וימים רבים עלול לגזול זמן רב ומשאבים יקרים מוגבל להוראות יצרן מוגבל בעוצמה וביכולות מוגבלים להיצע במרכולים שטיח שניראה לרגע נקי אך אינו מחזיק מעמד לזמן רב
ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב חברת גל אור ניקוי אחיד לכל סיב וסיב בשטיח חיטוי עוצמתי, תעשייתי ואחיד מהיר מקצועי וממוקד החל מ-180 ₪ שנים רבות של ניסיון, למידה ונהלים ציוד עוצמתי חזק ודינמי חומרים ייעודיים לתעשיית השטיחים בריכוזים גבוהים ניקוי עמוק, ריחני, מחוטא שמחזיק לזמן רב במיוחד

 

מומחים בניקוי שטיחים למשרדים

המשרד שלכם הוא חלל בוא אתם מבלים לא מעט מזמנכם, האוירה והתחושות שתקבלו מהמשרד הן חשובות ביותר עבור עשייה ממוקדת ומשגשגת.

אין תחליף לתחושה שמגיעה יחד עם ניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב על ידי חברת גל אור, הריחות שנשמרים, החיטוי העוצמתי והשירות המהיר יגרמו לכם לבצע ניקוי שטיחים במשרדיכם בתל אביב בתדירות תקופתית ובכך תשמרו על נראות השטיח, את האוירה והריחות הנעימים.

השהייה במשרדכם תהפוך ברגע לנעימה ומזמינה כפי שדמיינתם לעצמכם בעיצוב משרדכם.

אז כאשר אתם נתקלים בשטיח מלוכלך, אל תעברו לסדר היום, וודאו שחברת גל אור מודעת למצב השטיח, הזמינו אותם לניקוי שטיחים למשרדים בתל אביב, הם כבר יבצעו במהירות וביעילות ניקוי לשטיח במשרדכם או בבית העסק ברמה שטרם הכרתם.

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש הוא תהליך שבו במקום לנקות עם מים, מבצעים ניקוי שמתבסס על ממיסים וחומרי ניקוי. הסיבה לניקוי יבש נועד למנוע פגיעה באריגים שעלולים להינזק

קרא עוד »

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה