גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

הסרת כתמים מריפודי הרכב

הסרת כתמים מריפודי הרכב - שמירה על הריפודים

בעידן המודרני בו אנו חיים הרכב שלנו הוא אחד מהכלים השימושיים ביותר בחיי היום יום. כל אחד עושה שימוש רב ברכב במהלך היום, בין אם זה לצרכי עבודה ובין אם לצרכים פרטיים, ולכן ריפודי הרכב יכולים להיות חשופים להיווצרות של כתמים רבים ומסוגים שונים.

יכולות להיות אין ספור סיבות להופעת כתמים על מושבי הרכב – כתמי קפה או משקאות שנשפכו על הכיסא, כתמים של מאכלים או ממתקים של הילדים במושבים האחוריים, כתמי צבע שונים, כתמי הכתמה שנוצרו ממים על הריפוד, במיוחד ריפודי בד, ועוד אין ספור סוגים של כתמים אחרים. לעיתים רבות, גם אם אתם מקפידים לנקות מיד כל לכלוך, אתם עשויים לגלות עם הזמן כתמים שנוצרו גם מבלי שיש לכם מושג מהו מקור הכתם, והדבר יכול להעיב על המראה הנקי של הרכב, ליצור לעיתים ריחות לא נעימים ובכלל, להעניק לרכב מראה מלוכלך ופחות מתוחזק, וחבל.

ניקוי כתמים מקצועי

אם מדובר בכיסויים נשלפים המכסים את הריפודים של הרכב, תוכלו לשלוף אותם די בקלות, לכבס במכונת הכביסה הביתית שלכם ולהעניק להם מראה נקי ואפילו חדש, אך לעיתים הכתמים נראים גם על מושבי הרכב עצמם ועל הריפודים שלא תוכלו להסיר או לכבס בבית. במקרים כאלו, הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט לתת לאנשי מקצוע מומחים לבצע עבורכם את הניקיון.

חברת גל אור מתמחה בעבודות ניקיון יסודיות ומציעה, בין היתר, שירותי הסרת כתמים מריפודי הרכב באמצעות חומרי ניקיון ייחודיים וכלים טכנולוגיים מתקדמים אשר נכנסים אל עומק הריפוד ומבצעים ניקוי וחיטוי יסודי ועמוק לכיסאות הרכב שלכם. בצורה הזו אתם יכולים להסיר כל סוג של כתם וליהנות מרכב נקי ונעים שישמש אתכם היטב לאורך זמן רב.

כל כמה זמן לבצע ניקוי מקצועי?

כמובן, לא בכל פעם שאתם מבחינים בכתם קטן על המושבים יש לפנות מיד לניקוי מקצועי, אך כדאי מאוד להקפיד על שגרת ניקוי קבועה של אחת לחצי שנה – שנה, תלוי בתדירות השימוש שלכם ברכב ובסוג השימוש. אם מדובר ברכב משלוחים אשר מעביר סחורה שיכולה לגרום ללכלוך או רכב של משפחה עם ילדים קטנים, כדאי לבצע ניקיון יסודי ומקצועי לפחות פעם בחצי שנה. לעומת זאת, רכב של איש עסקים אשר משתמש אך ורק הוא ברכב ומקפיד מאוד על הניקיון שלו, ניתן לנקות אחת לשנה.

חשוב להדגיש – גם אם בפועל אתם לא ממש מבחינים בכתמים רציניים ומשמעותיים על הכיסאות, כדאי מאוד להזמין ניקוי מקצועי. בניקוי כזה מנקים את עומק הריפוד כך שגם אם יש רטיבות סמויה היא לא תוביל ליצירת כתמים או עובש בעתיד.

ניקוי מושבי רכב מבד

כמה זמן זה לוקח?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בה אנו נתקלים מול לקוחות היא כמה זמן תיקח העבודה. ובכן, משך זמן הניקוי תלוי בגורמים רבים כמו סוג הרכב, סוג הריפודים, סוג הכתמים, מתי בוצע לאחרונה ניקוי יסודי ברכב – אם בכלל, ועוד. לכן, התשובה היא אינדיבידואלית עבור כל לקוח. יחד עם זאת, חשוב לציין שאנו מגיעים אל המקום המתאים לכם, בין אם זו חניית הבית שלכם, המשרד בו אתם עובדים או כל מקום אחר, כך שלא צפויה הפרעה לשגרת היום שלכם ובזמן שאתם עסוקים בעבודה או במטלות הבית אנו נבצע עבורכם את הניקוי לרכב שלכם, כך שתקבלו אותו מבריק, נקי, בעל ריח נעים ורכב שנראה מצוין מבלי שתצטרכו לבזבז את הזמן היקר שלכם בהמתנה או הפרעה כל שהיא לשגרת היום שלכם.

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה