גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי שטיחים ברעננה

כאשר השטיח הביתי או המשרדי שוכב על הרצפה במשך מספר שנים, לרוב הוא סובל מכל מיני כתמים לא סימפטיים. גם אם במהלך התקפה שבה היה בשימוש בילה חלק מהזמן במחסן כאשר הוא מגולגל והרי שלא תמיד באותו המחסן שררו התנאים האופטימאליים עבורו. כתוצאה מכך שטיחים רבים שבתחילת הדרך שלהם בעולם היו מבריקים, יפים ואסתטיים בצורה בלתי רגילה, הופכים ברבות השנים למעין סמרטוטי רצפה גדולים וצבעוניים. במידה ומדובר על שטיחים איכותיים, ישנו סיכוי לא רע שהבעלים שלהם לא ישמחו להיפרד מהם ולכן אנשים רבים מנסים לנקות את השטיחים שלהם בכוחות עצמם ואנחנו כאן כדי להודיע לכם חד משמעית שמדובר על טעות ואפילו על טעות מרה שיכולה לעלות לכם ביוקר.

ניקוי שטיחים – אל תנסו את זה בבית

נקוה אחת חשובה ברצוננו להבהיר כבר עכשיו. כמובן שאנחנו לא מתכוונים לכתוב לכם שבמקום לנקות במו ידיכם את השטיח שלכם שיופיו אבד עליכם להעביר אותו הלאה. מה שאנחנו מתכוונים לכתוב לכם זה שבמקום להתנסות בניקוי עצמי של השטיח, עליכם להזמין את חברת גל אור ניקוי שטיחים המקצועית ביותר בתחום שמתמחה בניקוי שטיחים ברעננה ויפה שעה אחת קודם. מדוע אנחנו מאמינים כי התנסות עצמית בניקוי של שטיח היא לא פחות מאסון? פשוט מאוד – כיוון שכל שטיח מיוצר מבד אחר, נארג בשיטת אריגה שונה, סובל מכתמים אחרים ומחומרים אחרים שדבקו בסיבים שלו ולכן לא ניתן להכיל את אותם התכשירים על כל סוגי השטיחים. אם תקראו את האותיות הקטנות שכתובות על הבקבוקים של תכשירי ניקיון השטיחים הביתיים, תגלו שהיצרנים השונים מנחים את המשתמשים לנסות את החומרים השונים בנקודות נסתרות בשטיח כדי למנוע שינוי של צבע. אנחנו כאן כדי לשאול אתכם – האם אתם מוכנים לקחת את הסיכון?

ההבדל בין חברה מקצועית לניקוי ביתי חובבני

המקסימום שאתם יכולים לעשות בעצמכם כדי לנקות את השטיח הוא לרסס אותו עם קצף לניקוי שטיחים, להחדיר את הקצף בעזרת מטאטא פלסטיק ולקוות לטוב. חברתנו לעומת זאת מתחילה את התהליך מאבחון מקיף של השטיח כדי לדעת באילו תכשירים לבחור. לאחר מכן מבוצע ניקיון יסודי מאבק קרדית האבק ומחול והשטיח עובר השרייה במים ובסבון בטמפרטורה המתאימה לו באופן ספציפי. משם עובר השטיח פרישה על משטח עבודה שם מוסרים ממנו הכתמים הנקודתיים ולאחר מכן הוא נהנה ממספר שטיפות שחלקן בלחץ גבוה, חלקן עם מים רכים וחלקן משולבות עם הברשה בהתאם לכיוון הסיבים. קצרה היריעה מלהכיל את כל השלבים השונים והטיפולים המוענקים לסוגי השטיחים השונים, אבל בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים – רק חברת ניקוי שטיחים מקצועית ואמינה תעניק לשטיח האהוב שלכם שאתם כל כך מתלבטים לגביו כרגע את הטיפול לו הוא ראוי. אז לאחר שהוא שירת אתכם נאמנה כל כך הרבה שנים, לא מגיע לו שתחזירו לו קצת אהבה? זה הזמן ליצור קשר עם חברת גל אור ניקוי שטיחים ולהשיב לשטיח את הברק ללחיים.

עם חברת גל אור תוכלו ליהנות משרותי ניקוי שטיחים בסטנדרטים הגבוהים ביותר

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים של חברת גל אור וליהנות משירותי ניקוי שטיחים שיהפכו גם את השטיח שלכם לנקי מאין כמוהו.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

תמיד לשירותכם!

[btn_carpet_tutorial]

 

לניקוי מזרונים ברעננה

לניקוי ספות ברעננה

לעמוד ניקוי שטיחים ראשי

בחזרה לעמוד ראשי

 

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה