גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

נפטרים מריחות רעים בשטיח

למי שמעוניין שביתו או משרדו יהיו חמים ומזמינים, שטיחים יכולים לו לסייע ביצירת אווירה חמימה ונעימה.

יש מגוון רחב של שטיחים בסגנונות שונים שיכולים להוסיף אלמנט עיצובי כאוות נפשכם. הם יכולים ליצור שילוב בין מודרניזם וחמימות, לתרום ליצירת עיצוב אקלקטי או וינטג'.

אנחנו נמצאים בבית ובמשרד רוב שעות היממה ולא רק שאנחנו רוצים לאהוב את מה שאנחנו רואים אנחנו רוצים לשהות במרחב נקי מדיף ניחוחות נעימים, בטח שלא לסבול מריחות רעים.

ריחות רעים בשטיח או בריהוט נוצרים כתוצאה מכתמים שהצטברו עליהם, לרוב כתוצאה מאוכל ומשקאות שנשפכו עליהם, קיא ושתן.

מה עושים כדי להיפטר מריחות רעים בשטיח?

אפשר לנסות להימנע לחלוטין מהיווצרות מריחות רעים בשטיח על ידי שגרת ניקיון קבועה בעזרת שואב אבק ומטלית ספוגה מים חמימים עם חומץ. בנוסף, הפכו את השטיח למשך יומיים כל שלושה חודשים וחלק גדול מהלכלוך ייצא החוצה.

כמו כן גם אם עדיין לא נוצרו ריחות רעים בשטיח וכדי למנוע זאת מומלץ לאוורר את השטיח על ידי תלייה שלו בחוץ, עדיף בצל ואם בשמש כשהחלק הקדמי של השטיח יהיה עם הפנים מטה, מוסתר מהשמש.

אם נוצר כתם כתוצאה ממשקה או שתן מומלץ לספוג את האזור עם נייר סופג ולאחר מכן לפזר אבקת סודה לשתייה, להמתין כשעתיים ולשאוב עם שואב אבק. גם במקרה, אם אבקת הסודה לא מספיקה, נקו לאחר מכן עם חומץ ומים ותלו בחוץ לייבוש. 

כתמים שומניים גם יכולים ליצור ריחות רעים בשטיח

אחת משיטות הניקוי הביתיות לניקוי כתמי שמן היא שימוש באמצעות קצף גילוח. מרחו את הקצף, המתינו כשעה, נגבו אותו עם מטלית לחה ותלו לאוורור או יבשו עם מייבש. 

להסרת כל סוגי הכתמים ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים, אך לפני שאתם רוכשים תכשיר כזה בידקו את התווית בצד האחורי של השטיח שם תמצאו ממה השטיח עשוי והתאימו לכך את חומרי הניקוי. ליתר ביטחון לפני תחילת הניקוי נסו אותו על אחת מפינות השטיח. חומרי ניקוי אלה הם חומרים כימיים לכן מומלץ לאוורר את השטיח לאחר השימוש. 

חברת ניקיון מקצועית למניעה ונטרול ריחות רעים בשטיח

כדי לשמור על השטיח שלכם נקי ומחוטא ולמנוע היווצרות של ריחות רעים מומלץ למסור אותו לניקוי פעם בשנה לחברת ניקוי שטיחים מקצועית שתבצע בו ניקוי עמוק שיחדור לסיבי השטיח.

גל אור – ניקוי עמוק ויסודי מנטרל ריחות רעים בשטיח

חברת גל אור מבטיחה כי לאחר ניקוי שטיח בשיטה המיוחדת בה אנחנו משתמשים תקבלו שטיח נקי ללא רבב ומפיץ ריח נהדר.

השיטה כוללת שימוש בשאיבת מים חמים וקיטור, השרייה באמבט ובו חומרי ניקוי שונים, שטיפה בלחץ, שימוש בחומרי ריכוך, סחיטה וייבוש. לבסוף אנחנו מברישים את השטיח בשמפו שטיחים. הניקוי הוא יסודי ועמוק וכולל חיטוי מחיידקים ווירוסים. 

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ירוקים אקולוגיים השומרים על איכות הסביבה, על בריאותכם ומפגיעה בחומר ממנו עשוי השטיח.

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש הוא תהליך שבו במקום לנקות עם מים, מבצעים ניקוי שמתבסס על ממיסים וחומרי ניקוי. הסיבה לניקוי יבש נועד למנוע פגיעה באריגים שעלולים להינזק

קרא עוד »

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה