גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי שטיח פרסי

ניקוי שטיח פרסי – סודות הניקוי שאף אחד לא יגלה לכם!

שטיח פרסי נחשב לשטיח יוקרתי ובעל עיצובים מרהיבים. השטיח נארג בצורה ידנית, עשוי מחומרי גלם יקרים ומשובחים ובצבעים חדים ובוהקים. כדי ליהנות מהשטיח שנים רבות חשוב לתחזק אותו היטב ולנקות אותו באופן מקצועי על ידי אנשי מקצוע שהתמחו בכך. ניקוי שטיח פרסי מהווה אתגר גם לבעלי השטיח וגם לחברת הניקוי, ניקוי חובבני עלול לגרום להרס של השטיח, לדהיית הצבעים ולהתפוררותו וניקוי מקצועי ישמור עליו למשך שנים רבות. השקעתם כסף רב בקניית שטיח יוקרתי ומרשים, אל תחסכו בניקיונו. בחברת "גל אור" מתמחים בהצלחה שנים רבות בניקוי שטיחים פרסיים, נסו אותנו ולא תצטערו.

ניקוי שטיחים ניידים
ניקוי שטיחים ניידים

ניקוי שטיח פרסי – עבודה של מקצוענים

ניקוי שטיח פרסי מחייב ידע והבנה בתהליכי הייצור של השטיח, בחומרי הגלם שמהם הוא עשוי ובבחירת חומרי הניקוי המתאימים ביותר כדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיח.

יש שתי שיטות לניקוי שטיחים פרסיים, ניקוי יבש וניקוי רטוב. הניקוי הרטוב הוא תהליך מורכב המכיל מספר שלבים.

בשלב הראשון מנערים את השטיח מאבק ומחול ומסירים את הלכלוך הקשה. פעולת הניעור מתבצעת באמצעות מכונה מיוחדת שאינה פוגעת בסיבי השטיח.

לאחר הניעור משרים את השטיח באמבט חם המכיל מים וסבון כדי לרכך את הלכלוך שהצטברה על השטיח. לאחר ההשריה פורשים את השטיח על גבי משטח רחב המאפשר לנקות ביעילות את הלכלוך. לכל שטיח מתאימים משטח מיוחד המתאים לסיג השטיח ולגודלו.

שלב הניקוי היסודי מתבצע באמצעות שטיפה בלחץ. השטיח מוכנס אל מתקן אוטומאטי המסיר ומנקה את הלכלוך הקשה באמצעות התזת מים וסבון בלחץ גבוה.

השלבים האחרונים בתהליך הניקוי הם הברשה, שטיפה וסחיטה של השטיח. ההברשה של סיבי השטיח מתבצעת באמצעות מברשת המותאמת לסוג השטיח. התאמה לא נכונה של המברשת עלולה לגרום נזקים לסיבי השטיח ולהרוס אותו. בעת השטיפה במים רכים יוסר מהשטיח כל הלכלוך שעלה אל פני השטח בשלב ההברשה. הסחיטה של השטיח מתבצעת במכונה מיוחדת השומרת שסיבי השטיח לא ייפגעו בזמן הסחיטה.

בניקוי יבש חשוב לבחור חומרי ניקיון  מתאימים העשויים מכימיקלים מיוחדים היודעים לפרק את הלכלוך מהשטיח ללא גרימת נזק.

 

ניקוי שטיחים פרסיים – טיפים קטנים שישמרו על השטיח שלכם לימים ארוכים

  • אחת לחודש כדאי להפוך את השטיח ולדרוך עליו במשך יום לפחות. כך אפשר לדחוק החוצה את האבק והחול בלי להשתמש בחומרי ניקוי ובלי לפגוע בסיבי השטיח העדינים.
  • אל תחבטו את השטיח ואל תחשפו אותו לשמש. בעבר נהוג היה לחבוט את השטיח ולאוורר אותו למספר שעות בשמש. לא רק שזה לא יעיל, זה עלול לגרום לנזק. החבטה עלולה לגרום לפיצוצים בגב השטיח, לקרעים ולפרימת הסיבים וקרני השמש עלולות לגרום לדהיית הצבעים ולנזקים נוספים.
  • הניחו היטב את השטיח על הרצפה ללא קיפולים. השטיח הפרסי הוא שטיח עדין, הקיפולים עלולים לפרום את הסיבים העדינים ולפגוע במראה של השטיח.
  • אל תנקו את השטיח במכונות של ניקוי שטיחים מקיר לקיר. מכונות אלו אינן מתאימות לשטיחים שנארגו בעבודת יד.

ניקיון שטיחים פרסים וכל שאר סוגי השטיחים במקום אחד

חברת גל אור עוסקת בנוסף לניקיון שטיחים פרסיים בניקוי כל סוגי השטיחים. בנוסף לכך החברה עוסקת בניקוי ספות, ניקוי מזרונים וניקוי וילנות. מחירי החברה הוגנים במיוחד. במחיר של החל מ 180 שקל תוכלו לנקות את השטיח או הספה שלכם. הזמנת צוות החברה המיומן תבטיח לכם שטיחים וספות נקיות.

למידע נוסף אודות ניקוי והחזקה של שטיחים פרסיים – לחצו כאן

 

                מעונינים לנקות שטיחים ניידים מסוג אחר, רוצים עוד אינפורמציה? לחצו כאן.

                     ליעוץ שאלות והזמנות ללא התחייבות, אנא צרו קשר עמנו ונשמח לעזור!

                          גל אור החברה המובילה בארץ בניקוי שטיחים ספות וריפודים.

 

 

 

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש לשטיחים

ניקוי יבש הוא תהליך שבו במקום לנקות עם מים, מבצעים ניקוי שמתבסס על ממיסים וחומרי ניקוי. הסיבה לניקוי יבש נועד למנוע פגיעה באריגים שעלולים להינזק

קרא עוד »

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה