גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

הסרת כתמי דם מספות

כידוע אחד הרהיטים הבולטים בבית אלו הם הספות, הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית וזוכים למירב צומת הלב כאשר באים לקנות אחד אבל לא רק, מעבר ליופי והעיצוב הספה היא הלב של הבית, המקום בו כל המשפחה יושבים יחדיו, אוכלים שותים ומארחים אורחים, עם הזמן גם ניתן יהיה להבחין בכתמים ושחיקה שנגרמים עם השימוש.

כאמור השימוש בספה הוא בדרך כלל מסיבי ויומיומי ולכן כתמים על הספה זהו דבר שכיח, ישנם לא מעט סוגי כתמים בספה שאיתם צריך להתמודד כגון: כתמים נוזליים הנגרמים ממשקאות קרים וחמים שנשפכים בשוגג, כתמי מזון מסוגים שונים, כתמי שמן וזיעת אדם, כתמי דם והרשימה עוד ארוכה, כאשר מופיע הכתם חשוב לטפל בו בהקדם, כל דחייה עשויה להחמיר את הנזק והקושי לנקותו.

 

הסרת כתמי דם – איך עושים זאת נכון

כתמי דם לרוב אינם שונים בהרבה מכתמים רגילים ואופן הניקוי די דומה כאשר מדובר בניקוי ספות, ראשית יש לספוג את נוזל הדם נקודתית עד כמה שניתן בעזרת מטלית יבשה ונקיה מבלי לשפשף ולגרור את נוזל לאזורים אחרים בספה, אחרי הספיגה הכינו את נוזל הניקוי בעזרת קערית עם מים חמים  2-3 כפות חוצץ לבן ואותה כמות של נוזל ניקוי כדוגמת סבון, בשלב הבא ניתן לטבול מטלית נקיה בנוזל הניקוי ולנקות בעדינות את הכתם, ניתן להשתמש גם במברשת ייעודית עם סיבים עדינים.

הכתם לא ירד? ישנם חומרים נוספים שאיתם ניתן לנסות להסיר את הכתמים כמו אמוניה אבל לפני כל זה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום בכדי לקבל יותר מידע על הנושא, בכל מקרה לפני שאתם מנקים עם כל חומר ניקוי על הספות בין אם חומר שהכנתם בעצמכם או כזה שרכשתם בסופר כדי ומומלץ לנסות אותו קודם באזור נסתר של הספה בכדי לבדוק שהנוזל אינו גורם נזק או מוריד צבע טרם השימוש בו, במקרים מסוימים אף מומלץ להיעזר בחברת ניקוי מקצועית בכדי להסיר את כתמים הקשים במיוחד.

ניקוי שטיחים ספות וריפודים - עצות שימושיות

תחזוקה נכונה לפני ואחרי הסרת כתמים

כמו שאנו נוהגים לנקות את ביתנו פעם או פעמיים בשבוע וגם הספה זקוקה לתחזוקה באופן קבוע, אם אתם רוצים שהספה תישאר נקיה, רכה ומריחה טוב כדי לבצע מספר פעולות פשוטות לפחות פעם בשבוע ותוכלו להגדיל משמעותית את אורך חייה ולשמור אותה נעימה ורכה.

ראשית באם מדובר בספה העשויה מבד, כדי לבצע שאיבה מלאה לכל אורכה גם מתחת לכריות במידה והם נשלפות, מלבד זאת אתרו כתמים חדשים וטפלו בהם נקודתית, טיפול זה נחשב גם לטיפול מונע, ספות הבד ידועות ככאלו שסופגות לתוכן נוזל ושאריות מזון ללא קושי רב ולכן הטיפול והתחזוקה הקבוע עשיו למזער משמעותית את הנזק.

באם מדובר בספות העשיות מעור התחזוקה היא מעט שונה, להבדיל מספות הבד ספות עור עשויות מסיבים דוחי כתמים כך שלנוזל ושאריות מזון קשה יותר לחדור מבעד לנקבוביות העור וקל יותר לנקות את הכתמים, יש להעביר מטלית לחה או מגבונים המיועדים לניקוי עור ולהסיר את האבק וכל כתמם שתמצאו בדרך לאחר מכן מומלץ למרוח קרם ייעודי לעור המחזק את הסיבים ומשמר את ריח העור האוטנטי.

מחירון החברה המדריך המלא להסרת כתמים - עשה זאת בעצמך לקוחות ממליצים

 

לא לוותר על ניקוי ספות מקצועי

כאמור על תחזוקה נכונה של הספה יש יתרונות רבים אך חשוב להדגיש שלרוב אין בבתים את החומרים המקצועיים באמת שעוזרים לחזק את הסיבים ולנקות את הכתמים הקשים באמת, את כל אלו ויותר עושים חברת ניקוי ספות מקצועית אשר מגיעה אליכם עם מכשור מתקדם וכלים לחידוש הספה באופן ניכר.

 

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה