גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

הסרת כתמים מספות בד

הסרת כתמים מספות בד בחברת גל אור

אם אי פעם ניסיתם לנקות ספות בד בעצמכם, בטח נוכחתם לגלות שניקוי ספות העשויות מבד זו מלאכה קשה יותר מאשר ניקוי ספות עור. בספות בד החשיבות להתמודדות וניקוי הכתם או הלכלוך הופך לקבוע, עד כדי כך שבלתי אפשרי יהיה להסירו. לכן צריך לקחת בחשבון כשמדובר בספות בד, לזמן יש חשיבות. מה שאומר, שככל שעובר זמן, מתרחשים תהליכי ספיגה של לכלוך ונוזלים הנספגים עמוק יותר ויותר בבד, הלכלוך הולך ונספג לתוך הסיבים וגורם לצבע לדהות, להשתנות ולהזדהם.

תהליך הניקוי האולטימטיבי של ספות בד מצריך תנאים ודרישות, כמו גם חומרי ניקוי, ציוד ושלבים מובנים שבלעדיהם הניקוי כלעומת שלא קרה. עליכם לוודא שיש לכם מספיק מקום בחלל הניקוי, שאתם משתמשים בחומרים בעלי ריכוז מתאים ושאינם מזיקים לבד, לסביבה, לבעלי חיים ותינוקות זוחלים, בנוסף לא די בשימוש חומרי ניקוי ביתיים, יש צורך ביישום מלא של כל שלב ושלב בתהליך הניקוי, להתאים את עוצמת הציוד בו אתם משתמשים, ככל הניראה יהיו שלבים בוא הציוד הפרטי שלכם לא יספק את התוצאות הדרושות, למשל, ניקוי לעומק הספה, עוצמת ניקוי וחדירה לסיבי הבד בטכנולוגיות חדשניות המשמשות את התעשייה.

לחברתנו זמינים כל התנאים, הדרישות והידע, הנחוצים לניקוי והסרת כתמים מספות בד בצורה מקצועית ומהירה. אנו מיישמים טכניקות ניקוי העושות שימוש באנשי מקצוע, מומחי בדים, מומחים לזיהוי והסרת כתמים, וכמובן חומרי ניקוי איכותיים וציוד טכנולוגי המלווה את כל שלבי הניקוי, מתחילתו ועד סופו.

לאחר זיהוי ואיתור הכתמים בספות הבד, נבין את מרכיביו ובאילו חומרים כדאי להשתמש על מנת לנטרל כימית ולהסירו לאלתר. אחרי שנבצע  את הסרת הכתמים אתם לא תאמינו לכמות הלכלוך והזוהמה שתצא מספת הבד שלכם – בכל ניקוי מחדש אנו נרגשים לראות כמה אנשים נדהמים ונראים מופתעים בשלב השאיבה של חומרי הניקוי. ממש אפשר לראות על פניהם את הגועל שמיד מתבטא באמירה: "אנחנו לא מאמינים שישבנו ושכבנו על דברים כאלה".

לידע כללי כדאי לדעת שבד בהיר יותר מגדיל את הסיכוי לכתמים בולטים ודורש ניקוי כללי של הספות ולא הסרה נקודתית, כיוון שלאחר הסרת הכתם ייתכן שיהיו הבדלי צבע וגוון באזור הכתם, מה שניקוי כללי מבטל ויוצר נראות אחידה, ללא יכולת לזהות את מיקום הכתם שהיה מלכתחילה. אולם בין אם יש ברשותכם ספה בהירה או כהה, חברת גל אור מומחים בהסרת כתמים מכל סוגי הספות, תוך שמירה מרבית על הבד, חיזוק סיבי הבד, חידוש הבד, הסרת לכלוך עובש ובקטריות הכוללות חיידקים מזיקים לעור ולמערכות הנשימה מהספות, בנוסף בד הספה יבריק בעקבות הסרת סיבים ישנים וכתמים הנסתרים מהעין.

הסרת כתמים מהספה זהו תהליך הכולל ניקוי והסרת לכלוכים מזיקים. לכן, מומלץ ורצוי לעשות אחת לשנה ניקוי מקצועי ובמידה ומדובר בספה בה נעשה שימוש אינטנסיבי, מומלץ לבצע תחזוקה מקצועית שוטפת. כפי שאתם מבינים, תוצאות הניקוי המקצועי הן גבוהות ומשמעותיות לנראות הספות ולבריאות המשתמשים בהן. לכן, מומלץ להשאיר את תהליך הניקוי לחברה שמתמחה בתחום. שימוש בחומרי ניקוי ביתיים בלבד אינו מספיק להסרת כל הכתמים והלכלוך ואף ישנם חומרי ניקוי שעלולים לגרום נזק נוסף ובלתי הפיך לספות הבד שלכם. תוצאות הניקוי והצלחת הסרת הכתמים תלויה רבות ביכולות ומיומנויות השמורות לבעלי מקצוע, מיומנויות הכוללות זיהוי הכתמים והתאמת ריכוזי החומרים הנכונים להסרתו, ריכוזים שאינם נפוצים בין חומרי הניקוי הביתיים המוצעים למכירה.

כפי שהבנתם, דרושות מכונות מיוחדות המיועדות להסרת הכתמים מהספה ובעזרתן מתבצע ניקוי יסודי ועמוק של כל הכתמים, הלכלוך והאורגניזמים, כולל נטרול ריחות לא נעימים שדבקו בבד.

ניקוי בשיטת גל אור חוסך החלפה מיותרת של ספות וניתן להגיע לתוצאות מדהימות: המראה הדהוי מתבהר והספה מקבלת בחזרה את המראה הצעיר והבוהק שלה, כאילו היתה חדשה. הסרת כתמים של גל אור פשוט מאריכה את חיי הספה וחוסכת כסף רב.

אז כשאתם בוחרים להסיר בשעה טובה את הכתמים מספת הבד שלכם, בחרו את השירות המקצועי ביותר, עם המחיר התחרותי ביותר. בחרו גל אור.

בחירה בחברה הנכונה להסרת כתמים מספות בד וספות עור

על מנת להבטיח טיפול נכון בספות הבד והעור שלכם יש לבחור בחברה בעל ניסיון מתאים לניקוי ספות עור וספות בד. לחברת גל אור יש את הוותק, הצוות המתאים על מנת לבצע את ניקוי הספה שלכם בצורה המיטבית.

 

 

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה