גל אור - חברה באמנת השירות בישראל
קופון שלנו כבר הורדתם?

באפליקציה שלנו חדשות, טיפים, קופונים, הזדמנויות, מבצעים עונתיים ועוד המון הפתעות. לחצו על הקישור המתאים.

תרשו לנו לגלות לכם סוד של מקצוענים...

הקדימו תרופה למכה! עם חומר דוחה כתמים מן המומלצים על ידי החברות המקצועיות בארץ ובעולם!
NeverWet חומר פלא לשמירה על ספות, שטיחים ומזרונים נקיים. דוחה מים, אבק, לכלוך, נוזלים, ועוד. קראו עוד כאן »

Rust-Oleum-NeverWet-pack-300x174

ליצירת קשר

ניקוי עובש מספות

יש אנשים רבים שמגלים לפתע כתמים של עובש על הספות שלהם. אנו יושבים על הספות הרבה, לעתים מזיעים כשאנו יושבים עליהן, יש גם מקרים שנשפך על ספות נוזל לעומק הריפוד והוא לא מתייבש מהר וזה יוצר מצב של עובש בספות. במקרה כזה יש לבצע ניקוי עובש מספות.

טיפול ראשוני בעובש מספות

כדי לנקות עובש מספות צריך לשאוב היטב את הספות. כדי לאסוף כמה שיותר עובש מהספות וכמה שיותר נבגים של עובש מהספות. אחרי שאתם שואבים את העובש מהספות, מומלץ לנקות את שואב האבק היטב על כל חלקיו וגם את המסננים שלו כדי לא להפיץ בכל הבית, נבגים של עובש, לניקוי ספות לחץ

ניקוי ספה

ניקוי הספות עם אלכוהול

מה שמומלץ לעשות בהמשך הטיפול הוא לשים כמות של אלכוהול בכלי שתוכלו אחר כך להשליך ולשים באותו כלי אותה כמות של מים חמים ועם סמרטוט לנגב את כל האזור בספות שיש עליו עובש. כדאי לעשות תנועות סיבוביות כאשר אתם מנקים את העובש בעזרת הסמרטוט. חשוב לנקות גם את האזור של כתמי העובש וגם אזורים ללא כתמים כי גם שם יכול להיות עובש ללא כתמים שאינו נראה לעין.

ניקוי הספות לאחר הניקוי באלכוהול

אחרי הקרצוף נגבו את הספה במים חמים לא כדאי לשים יותר מידי מים כדי לא להרטיב יותר מידי את הספה מה שיגרום שוב לעובש. כדאי גם לרסס אחר כך חומר מחטא שמתאים לריפוד של ספה. חשוב לרסס את המחטא בכל מקום בכיסוי הספה. לאחר שריססתם את כל הספה בצורה יסודית בעזרת מחטא, קחו אם אתם יכולים או את כריות הספה או ממש את כל הספות אם יש לכם אפשרות ישירה לעמוד בשמש. השמש מייבשת את הספה כדי שלא ייווצר עובש חדש וגם תהרוג את העובש שעוד נשאר. אור שמש הורג עובש ומחטא את הספות שלכם.

טיפול ארוך ומעייף

שלטפל בעובש זה תהליך לא פשוט אם אין לכם זמן או רצון לעשות את הטיפול הזה לספות תוכלו לזמן חברת ניקוי ספות שתנקה באופן יסודי ומקצועי את הספות שלכם מעובש. לחברות ניקיון ספות יש חומרים מיוחדים אשר הורגים בצורה אפקטיבית במיוחד את הנבגים של העובש יש לזכור כי העובש הוא ממש סוג של צמח וצריך להרוג אותו בעזרת חומרים מיוחדים שמנקים והורגים את העובש. ניתן לנקות חומרים כאלה או להשתמש באלכוהול כמו שהוסבר קודם.

מחירון החברה המדריך המלא להסרת כתמים - עשה זאת בעצמך לקוחות ממליצים

 

ליצירת קשר מהיר, נשמח לענות על כל שאלה